W związku z wątpliwościami członków Spółdzielni dotyczącymi procedury wyboru wykonawców dla różnych prac na terenie osiedla, w tym m.in. na demontaż boiska na działkach nr 193/58 i 193/61, wyjaśniamy, iż procedurę w tym zakresie określa regulamin uchwalony przez Radę Nadzorczą. Powołana na podstawie regulaminu komisja rozstrzyga konkurs ofert kierując się przede wszystkim kryterium finansowym. Podobnie było w przypadku konkursu ofert na prace polegające na demontażu boiska na działkach nr 193/58 i 193/61 – konkurs wygrała oferta najkorzystniejsza cenowo (najtańsza).
Ponadto informujemy, iż konkursy ofert podlegają kontroli ze strony Komisji Rewizyjnej Rady Nadzorczej. Takiej kontroli podlegał konkurs ofert na prace polegające na demontażu boiska na działkach nr 193/58 i 193/61.
Zaznaczamy, że w art. 18 § 2 pkt 3 Ustawy prawo spółdzielcze oraz w art. 8¹ ust. 1 Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych został wskazany katalog dokumentów, które Spółdzielnia może przekazać jej członkom.
Jeśli jednak członek Spółdzielni ma jakiekolwiek wątpliwości m.in. w zakresie wyboru wykonawcy prac może każdorazowo zwrócić się do Zarządu Naszej Spółdzielni o wgląd w dokumenty, a podczas spotkania z Zarządem żądane materiały będą mu przedstawione.
Rozumiemy, że osoby, których oferty nie wygrały mogą czuć się niezadowolone, jednak uważamy, że Facebook nie jest stosownym miejscem do rozstrzygania swoich wątpliwości w tym zakresie, a przedstawianie odczuć/opinii tylko jednej strony wprowadza w błąd pozostałych członków naszej Spółdzielni i może godzić w dobre imię członków Zarządu i Rady Nadzorczej, oraz wywoływać niepotrzebny niepokój wśród mieszkańców.